chirpers سیاسی روزنامه روزنامه روزنامه ها

chirpers: سیاسی روزنامه روزنامه روزنامه ها روزنامه های سیاسی روزنامه های صبح تیتر یک تاپ نیوز

گت بلاگز وب‌گردی چرا از تمرینات بدنسازی‌تان نتیجه نمی‌گیرید؟

چرا با وجود این همه فعالیت، نتایجی را که می‌خواهید نمی‌گیرید؟ در اینجا چند علت را برای‌تان توضیح می‌دهیم که می‌توانند توجیه‌کننده‌ی عدم پیشرفت‌تان باشند.

چرا از تمرینات بدنسازی‌تان نتیجه نمی‌گیرید؟

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان؛ اگر هر هفته ساعت‌های زیادی را در کلوب صرف تمرینات سخت کنید و تمام تلاش‌تان را جهت داشتن رژیم غذایی سالم انجام دهید ولی نتیجه‌ای از این همه تلاش نگیرید، حتما بی‌انگیزه و ناامید خواهید شد.

عبارات مهم : عضلات
واقعا نمی‌دانید آیا و تنها چیزی که می‌دانید این است که درصد چربی‌تان کاهشی نداشته و تغییری در اوضاع اندام‌های‌تان هم نمی‌بینید. مسئله کجاست؟ آیا با وجود این همه فعالیت، نتایجی را که می‌خواهید نمی‌گیرید؟ در اینجا چند علت را برای‌تان توضیح می‌دهیم که می‌توانند توجیه‌کننده‌ی عدم پیشرفت‌تان باشند.

شدت تمرینات‌تان به اندازه‌ی کافی نیست

اگر هنگامی که از تمرین برمی‌گردید خسته نیستید شاید به این علت باشد که به بدن‌تان به اندازه‌ی کافی فشار وارد نمی‌کنید تا محدودیت‌هایش را کنار بزند. تمریناتی که با شدت پایین انجام شوند، با سرعت بسیار کمتری شما را به نشانه می‌رسانند. شدت را اوج ببرید تا سریعتر نتیجه را ببینید.

شدت تمرینات‌تان بیش از حد است

چرا از تمرینات بدنسازی‌تان نتیجه نمی‌گیرید؟

بدن شما توانایی‌های محدودی دارد که باید آنها را بشناسید. اگر عضلات‌تان رشد نمی‌کنند یا سیستم قلبی و تنفسی‌تان دچار جدال همیشگی‌ هست، ممکن است علامت این باشد که خیلی زیاد به خودتان فشار می‌آورید.

در تمرین‌ها تنوع ایجاد نمی‌کنید

انجام تمرینات یکسان هر روزه، تاثیر منفی روی نتیجه های خواهد گذاشت و به جای رسیدن به هدف، روند فیتنس‌تان راکد خواهد شد. روتین تمرین‌های‌تان را هر ۴ تا ۶ هفته بازبینی کنید و تغییرات مورد نیاز را انجام دهید. بگذارید گاهی بدن‌تان غافلگیر شود تا روند رشد عضلات، متوقف نشود.

به اندازه‌ی کافی استراحت نمی‌کنید

استراحت، بخش بسیار مهمی از تلاش‌های شما در مسیر فیتنس و بدنسازی هست. بدن شما به خواب و استراحت نیاز دارد تا خودش را از تمرینات شدیدی که انجام داده ریکاوری کند. اگر شب‌ها، ۷ تا ۸ ساعت خواب باکیفیت نداشته باشید، به بدن‌تان وقت کافی جهت ترمیم آسیب‌ها را نداده و فیبرها تازه عضلانی رشد نخواهند کرد.

چرا با وجود این همه فعالیت، نتایجی را که می‌خواهید نمی‌گیرید؟ در اینجا چند علت را برای‌تان توضیح می‌دهیم که می‌توانند توجیه‌کننده‌ی عدم پیشرفت‌تان باشند.

زمان زیادی را بدون تحرک می‌مانید

فرقی نمی‌کند چقدر به بدن‌تان فشار بیاورید و چه تمرین‌های مشکل انجام دهید، اگر وقت زیادی را در اتومبیل یا پشت میز می‌نشینید، به نفع دست‌آوردهای ورزشی‌تان نیست. شاید نتوانید شغل‌تان را عوض کنید ولی برنامه ریزی کنید که در طول روز، حرکاتی انجام دهید و فعالیت‌هایی داشته باشید.

تمرینات اشتباهی را گزینش کرده‌اید

آیا تمام توجه و تمرکزتان روی تمرینات استقامتی است؟ شاید هم به تمرین روی سیستم قلبی و تنفسی‌تان توجه کامل را ندارید. یا شاید ۱۰۰ درصد انرژی‌تان را صرف تمرینات هوازی می‌کنید. عضلات‌تان چطور؟ یک برنامه‌ی خوب و موثر تمرینی باید مشمول بر تمرینات متناوب با شدت بالا، تمرینات استقامتی و تمرینات هوازی باشد تا نتیجه بدهد.

تغذیه‌ی درستی ندارید

شما باید طبق نیازهای بدن‌تان غذا بخورید، نه بر اساس میل و درخواست شکم‌تان! نشانه شما باید جوری برنامه ریزی کنید که بزرگ‌ترین وعده‌ی غذایی روزتان را کمی بعد از تمرین بخورید و بعد از ظهر دیگر چیزی نخورید. حتما غذاهای باکیفیت استفاده کنید، غذاهایی که به بدن‌تان مواد مغذی مورد نیازش را برسانند.

فرم انجام حرکات‌تان نادرست است

چرا از تمرینات بدنسازی‌تان نتیجه نمی‌گیرید؟

اگر نسبتا مبتدی باشید ممکن است هنوز در اجرای حرکات ورزشی به تبحر مورد نیاز نرسیده و تمرین‌ها را درست انجام ندهید. فرم نادرست نه تنها ریسک آسیب را اوج می‌برد بلکه احتمال ِ داشتن پیشرفت را نیز کم کردن می‌دهد.

اینها تنها چند علت از دلایل زیادی بودند که می‌توانند مانعی جهت نتیجه نگرفتن شما از تلاش‌های ورزشی‌تان باشند. بهتر است نگاه دقیق‌تری به کارهایی که انجام می‌دهید بیندازید و موشکافانه آنها را بازبینی کنید!

منبع:برترین ها

چرا با وجود این همه فعالیت، نتایجی را که می‌خواهید نمی‌گیرید؟ در اینجا چند علت را برای‌تان توضیح می‌دهیم که می‌توانند توجیه‌کننده‌ی عدم پیشرفت‌تان باشند.

انتهای پیام/

چرا از تمرینات بدنسازی نتیجه نمی گیرید

واژه های کلیدی: عضلات | استراحت | استراحت | حرکات ورزشی | تمرینات | بدنسازی | تمرینات بدنسازی | تناسب اندام

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog