chirpers سیاسی روزنامه روزنامه روزنامه ها

chirpers: سیاسی روزنامه روزنامه روزنامه ها روزنامه های سیاسی روزنامه های صبح تیتر یک تاپ نیوز

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی مردم از ما اجبار و مسدود‌سازی را نمی‌پذیرند/ لجبازی با مردم به ضرر کشور خواهد بود ، روحانی

رئیس‌جمهور در اجتماع مردم نیشابور با تاکید براینکه با مسدودسازی به جایی نمی‌رسیم، گفت: باید پیام‌رسان‌های داخلی خود را تقویت کنیم، ولی آیا می‌توان به‌نام تقویت

مردم از ما اجبار و مسدود‌سازی را نمی‌پذیرند/ لجبازی با مردم به ضرر کشور خواهد بود ، روحانی

روحانی: مردم از ما اجبار و مسدود سازی را نمی پذیرند/ لجبازی با مردم به ضرر کشور خواهد بود

عبارات مهم : ایران

رئیس جمهور در اجتماع مردم نیشابور با تاکید براینکه با مسدودسازی به جایی نمی رسیم، گفت: باید خبر رسان های داخلی خود را تقویت کنیم، ولی آیا می توان به نام تقویت فضای ایرانی، مردم را از ارتباطات و از مشاغل محروم کرد؟ این کار امکان پذیر نیست.

گزیده ای از صحبت روحانی در اجتماع مردم نیشابور به شرح ذیل است:

* ما کشور بسیار بزرگی هستیم. ما روابط بسیار خوبی با همسایگان مان داریم، با افغانستان، ترکمنستان و همه اطراف ایران؛ همچنین می خواهیم روابط خوبی با دنیا داشته باشیم. ما با هم عهد و پیمان بستیم در سال ۹۶ که به عقب بر نخواهیم گشت و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را ادامه خواهیم داد.

مردم از ما اجبار و مسدود‌سازی را نمی‌پذیرند/ لجبازی با مردم به ضرر کشور خواهد بود ، روحانی

* ولی عزیزان، مردم فهیم و بزرگوار و عالم نیشابور و مردم ایران، هرکاری ما بخواهیم در این سرزمین انجام بدهیم، باید مردم را قانع کنیم. افکار عمومی مردم را قانع کنیم؛ اگر ما می خواهیم به مردم خدمت کنیم، باید راه را جهت مردم بزرگ این سرزمین تسهیل کنیم. مردم از ما اجبار را نمی پذیرند. مردم کشور عزیزمان ایران آگاه، دانا، انقلابی و هوشیار هستند و به آینده می نگرند. کاری نکنیم که در برابر نسل های آینده پاسخ قانع کننده نداشته باشیم.

* اگر می خواهیم در اقتصاد پیشرفت کنیم، در صورتی امکان پذیر است که همه با هم باشیم. همفکر باشیم، دولت اگر می خواهد در اقتصاد موفق باشد باید راه را جهت مردم باز کند. مردم اقتصاد را بهتر از دولتی ها اداره خواهند کرد.

رئیس‌جمهور در اجتماع مردم نیشابور با تاکید براینکه با مسدودسازی به جایی نمی‌رسیم، گفت: باید پیام‌رسان‌های داخلی خود را تقویت کنیم، ولی آیا می‌توان به‌نام تقویت

* ما در کشور عزیزمان ایران در بخش فولاد امروز یکی از صادرکنندگان به نام در سطح دنیا هستیم. ما فولاد را امروز به اروپا صادر می کنیم.

* هرجا ما با هم حرکت کنیم، پیروز خواهیم شد. وعده ما به شما، از روز اول ایجاد اشتغال جهت جامعه بود. وعده ما این بوده که جوان های ما بتوانند صاحب کار و زندگی شوند. وعده من به شما مردم ایران، اشتغال زنان و جوانان در این سرزمین بود. شما در استان خراسان رضوی، در همین سال گذشته ۹ میلیون دلار صادرات صنایع دستی داشتید. شما در همه زمینه ها، قدرتِ پیشرفت دارید. من از شما ملت ایران، می پرسم در دنیای امروز، در شرایط امروز، بدون اینترنت می توانیم جهت جوانان مان اشتغال درست کنیم؟

* یکی از حرکت های دولت یازدهم و دوازدهم این بوده که راه ارتباطات مردم و راه کسب و کار از طریق اینترنت را باز کند. ما امروز تلاش می کنیم اینترنت پرسرعت را به تمام روستاهای کشور عزیزمان ایران برسانیم. البته بعضی ها از اینترنت پرسرعت خیلی خوش ارزش نمی آید و می گویند اینترنت “بسیار کُند”. یک جوری که اگر شما بخواهید به یک سایتی دسترسی پیدا کنید دقایق فراوان وقتت را تلف کنی و پشیمان شوی. دنیای امروز دنیای ارتباطات و دنیای سرعت است.

مردم از ما اجبار و مسدود‌سازی را نمی‌پذیرند/ لجبازی با مردم به ضرر کشور خواهد بود ، روحانی

* ما اگر می خواهیم در کشور عزیزمان ایران فساد از بین برود راه آن اطلاع مردم و جوانان است و بدون شفافیت و اطلاع مردم و حضور جوانان با دادگاه تنها، با پلیس تنها، با نیروی امنیتی تنها، نمی توانیم با فساد مبارزه کنیم. مردم باید از همه چیز با خبر باشند. باید دولت تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مردم قرار دهد. هنگامی که بودجه سال ۹۷ را تقدیم کردیم جوانان نسبت به شرح آن اظهارنظر کردند نباید خوشحال باشیم؟ از انتقاد و اظهارنظر ملت و جوانان نباید خوشحال باشیم؟

* همه باید باور کنیم این کشور از آنِ ملت کشور عزیزمان ایران هست. همه باید قبول کنیم، هر اقدامی می خواهیم بکنیم، مردم باید همراه ما باشند. فاصله با مردم ما را به جایی نمی رساند. ما در دنیای امروز نمی توانیم بگوئیم که مردم ما و جوانان ما از اطلاعات بی خبر باشند. حق اطلاع، حق شهروندی همه مردم کشور عزیزمان ایران هست.

رئیس‌جمهور در اجتماع مردم نیشابور با تاکید براینکه با مسدودسازی به جایی نمی‌رسیم، گفت: باید پیام‌رسان‌های داخلی خود را تقویت کنیم، ولی آیا می‌توان به‌نام تقویت

* امروز در کشور عزیزمان ایران بیش از ۲۰۰ هزار اشتغال در طول همین ۱.۵ سال گذشته در اینترنت ایجاد شده است هست. امروز حمل و نقل مردم و رفت و آمد مردم در بسیاری از شهرها، نقل و انتقال بارها در بسیار از نقاط کشور، ارتباطات بهداشتی مردم، از طریق اینترنت هست. با مسدودسازی ما به جایی نمی رسیم. با فشار به نسل جوان ما به جایی نمی رسیم. البته باید خبر رسان های داخلی خود را تقویت کنیم و حرف به حقی هست. ما باید آنچه ایرانی هست، حتی در اینترنت ما باید آن ها را تقویت کنیم ولی آیا می توان به نام تقویت فضای ایرانی، مردم را از ارتباطات و از مشاغل محروم کرد؟ این کار امکان پذیر نیست.

* ما باید به سمت قدرت کشور عزیزمان ایران حرکت کنیم. امروز قدرت ایران، در سایه به دست آوردن وقت هایی است که اگر امروز آن ها را به دست نیاوریم، فردا بسیار دیر شده است هست. ما در دنیای مسابقه با همسایگان هستیم. در دنیای مسابقه با شرق و غرب بوده و نیازمند اقتصاد توانمند و نیرومند هستیم. نیازمند قدرت صنعتی و دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان هستیم. باید خوداتکا و خودکفا شویم در بسیاری از زمینه ها؛ ولی آیا می توان از ارتباط با دنیا خود را محروم کنیم؟

مردم از ما اجبار و مسدود‌سازی را نمی‌پذیرند/ لجبازی با مردم به ضرر کشور خواهد بود ، روحانی

* شما بدانید در دنیای امروز با انزوا و جدایی از دنیا نمی توانیم به همه آرزوهای خود دست پیدا کنیم حتی اگر می خواهیم فرهنگ اسلامی و فرهنگ اهل بیت(ع) را به افکار عمومی دنیا صادر کنید، چگونه می خواهید انجام دهید. ما تعامل سازنده با دنیا را می خواهیم ولی زیر بار زور و حرف های غیرمنطقی از طرف هر قدرتی و ابرقدرتی باشد نخواهیم رفت.

* برجام به عنوان یک قرارداد بین المللی که به عنوان مظهر قدرت دیپلماسی ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران هست، قابل عوض کردن نخواهد بود. آن هایی که فکر می کنند با زور و فشار و ترساندن می توانند ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران را تسلیم کنند اشتباه می کنند. ما در مقاطع متفاوت در برابر حرف زور دیگران ایستاده ایم و امروز هم خواهیم ایستاد.

*ما به دنیا بارها گفته ایم به دنبال سلاح هسته ای نیستیم. به علت اخلاق مان، فتوای رهبری و دین مان به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیستیم. نگویید ما جلوی کشور عزیزمان ایران را می خواهیم بگیریم؛ شما نمی توانید بگیرید آن چه جلوی ما را گرفته اخلاق و ایمان و اسلام ماست. اگر ما سلاح هسته ای نمی سازیم به خاطر احکام دین مبین اسلام و فتوای اندیشمندان و فرهیختگان و رهبر دینی ما است نه اینکه چون شما فشار آوردید یا می خواهید فشار وارد کنید ولی تکنولوژی صلح آمیز هسته ای را نگه خواهیم داشت.

* ما به دنبال ترساندن دنیا و ترساندن منطقه نیستیم. شما هم بدانید، نمی توانید ملت کشور عزیزمان ایران را ترساندن کنید. مردم ما هشت سال در دفاع مقدس ایستادند. ما در مسیر منطقیم. در مسیر استدلال هستیم ولی اگر می خواهیم در سیاست، سیاست خارجی، اقتصاد و خودکفایی موفق شویم، امروز، روزِ وحدت، اتحاد، همبستگی و برادری همه ماست. سخنان را به صورت منطقی و بیان آشکار بگوییم. سلیقه های متفاوت را ما می پذیریم. اعتقادات متفاوت را می پذیریم. به همه مذاهب احترام می کنیم. به همه گویش ها و زبان ها افتخار می کنیم. ولی افتخار مهم ما اسلام و کشور عزیزمان ایران هست.

* ما در مسیر ایستادگی و قدرت ملی و تحول و پیشرفت دست به دست هم این مسیر را ادامه خواهیم داد. ما باید با مردم مان صمیمانه، دوستانه، برادرانه و با منطق و با استدلال آن ها را در یک مسئله ای اگر می خواهیم، قانع کنیم.

* دولت دوازدهم در برابر انواع فشارها ایستادگی خواهد کرد. عهدی که با شما بستیم به آن وفادار خواهیم بود. اگر گفتیم مسیر پیشرفت جهت کشور، این مسیر را ادامه خواهیم داد. منطق ما روشن هست. ما می خواهیم مردم مان در زحمت نباشند و در رفاه باشند. دین ما، دینِ منطق و دین ساده است که هم دنیا دارد هم آخرت. بنابراین در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور حرکت خواهیم کرد.

* امسال سالی است که از لحاظ بارندگی به خاطر کمبود باران و خشکسالی باید همدیگر را در فصل تابستان کمک کنیم. به منابع آبی کمک کنیم. باید مسیر کشاورزی را متحول کنیم.

* مسیر امروز ما مسیر رونق اقتصادی و اشتغال جهت جوانان هست. اگر می خواهیم مسیر ما پیشرفت کشور باشد، بعد گفتمان مان را اقتصادی کنیم. با شعار اقتصادی پرسشها ما حل نخواهد شد ولی با گفتمان اقتصادی، می توانیم پرسشها و پرسشها کشور را حل کنیم. گفتمان تحول صنعتی، تحول کشاورزی، تحول اقتصادی در این کشور باشد، حتما می توانیم در این مسیر پیروز شویم.

حجت الاسلام حسن روحانی اظهار داشت: نیشابور، سرزمین تبرک یافته با قدم های مبارک امام هشتم(ع) و بیان شیرین و حدیث معروف سلسلة الذهب هست، من افتخار دارم که مدتی مهمان مردم عزیز نیشابور بودم، البته من در سال ۱۳۵۲، مهمان مردم نیشابور بودم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانیم خادم خوبی جهت شما مردم عزیز باشیم، ادامه داد: امیدوارم همه طرح ها و برنامه هایی که به مردم خراسان رضوی قول داده ایم اجرایی و عملیاتی شود. خدا را شکرگزارم در دولت یازدهم گازرسانی به ۱۵۱ دِه در شهرستان نیشابور صورت گرفت، مجتمع آبرسانی به ۱۲۰ دِه رسید و به حمدالله ۱۲۹ کیلومتر لوله کشی جهت رساندن آب به مزارع صورت گرفت.

حجت الاسلام روحانی گفت: در اینجا از شما می خواهم به یک توصیه مهم توجه کنید؛ ما کشوری بزرگ هستیم، ما کشور عزیزمان ایران بزرگ و غنی در این دیار هستیم؛ ما روابط بسیار خوبی با همسایگانمان مثل افغانستان، ترکمنستان و همه اطراف کشور عزیزمان ایران داریم و می خواهیم روابط بسیار خوبی با دنیا داشته باشیم. ما با هم عهد و پیمان بستیم، در سال ۹۶ که به عقب برنخواهیم گشت و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه هر کاری بخواهیم در این سرزمین انجام بدهیم باید مردم و افکار عمومی مردم را قانع کنیم، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم به مردم خدمت کنیم باید راه را جهت مردم بزرگ این سرزمین تسهیل کنیم، مردم از ما اجبار را نمی پذیرند، مردم عزیز ایران، آگاه و دانا و انقلابی و هوشیار هستند، به آینده می نگرند، کاری نکنیم که در برابر نسل های آینده پاسخ قانع کننده نداشته باشیم. ما اگر می خواهیم در اقتصاد پیشرفت کنیم، در صورتی ممکن است که همه با هم باشیم، همفکر باشیم، دولت اگر می خواهد در اقتصاد موفق باشد باید راه را جهت مردم باز کند؛ مردم اقتصاد را بهتر از دولتی ها اداره خواهند کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه این استان و شهرستان ظرفیت های بزرگی جهت پیشرفت دارد، اظهار داشت: افتتاح بخشی از فولاد خراسان در همین یک ساعت پیش در شهرستان نیشابور، نشان می دهد این استان آمادگی جهت قطب صنعتی کشور را دارد؛ ما در ایران، در بخش فولاد امروز یکی از صادرکنندگان به نام در سطح دنیا هستیم، ما فولاد را امروز به اروپا صادر می کنیم و یکی از صادرکنندگان فولاد به اروپا هستیم، اینجا سرزمین فولاد هست، از سنگ آهنش گرفته در سنگان و خواف تا نیشابورش و مشهدش و سبزوارش و تا سراسر این استان پهناور، امروز ما شاهد افتتاح یک ظرفیت ۲.۵ میلیون تنی گندله سازی در مجتمع فولاد نیشابور بودیم.

حجت الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: این توصیه را می خواهم بگویم که هر جا ما با هم حرکت کنیم، پیروز می شویم، وعده ما به شما از روز اول، ایجاد اشتغال جهت جامعه بوده، وعده ما به شما این بوده که جوانان ما بتوانند صاحب کار و زندگی شوند. وعده من به شما مردم ایران، اشتغال زنان و جوانان در این سرزمین بود ، شما در استان خراسان، در همین سال گذشته، ۹ میلیون دلار صادرات صنایع دستی داشتید، شما در همه زمینه ها قدرت پیشرفت دارید. من از شما ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران و مردم نیشابور می پرسم در دنیای امروز بدون اینترنت می توانیم جهت جوانان مان اشتغال درست کنیم؟

وی افزود: یکی از حرکت های دولت یازدهم و دولت دوازدهم این بود که راه ارتباطات مردم و راه کسب و کار از طریق اینترنت را باز کند، ما امروز تلاش می کنیم اینترنت پرسرعت را به تمام روستاهای کشور عزیزمان ایران برسانیم، بعضی ها از اینترنت پرسرعت خیلی خوششان نمی آید و می گویند اینترنت بسیار کُند، جوری که اگر شما بخواهید به یک سایتی دسترسی پیدا کنید دقایق فراوان وقتت را تلف کنی و پشیمان شوی، دنیای امروز دنیای سرعت و ارتباطات هست، اگر می خواهیم در کشور عزیزمان ایران فساد از بین برود، راهش اطلاع مردم و اطلاع جوانان هست، بدون حضور جوانان و شفافیت و بدون اطلاع مردم، با دادگاه تنها، با پلیس تنها، با نیروی امنیتی تنها نمی توانیم با فساد مبارزه کنیم و مردم باید از همه چیز باخبر باشند و باید دولت تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مردم قرار دهد.

رئیس جمهور گفت: هنگامی که بودجه ۹۷ را تقدیم کردیم جوانان ما نسبت به شرح بودجه شروع به اظهارنظر کردند؛ نباید از انتقاد جوانانمان و اظهار نظر ملت مان خوشحال باشیم؟ همه باید باور کنیم این کشور از آنِ ملت کشور عزیزمان ایران هست. همه باید قبول کنیم هر اقدامی می خواهیم کنیم مردم باید همراه ما باشند، فاصله با مردم ما را به جایی نمی رساند، در دنیای امروز نمی توانیم بگوئیم مردم ما و جوانان ما از اطلاعات بی خبر باشند، حق اطلاع، حق شهروندی همه مردم کشور عزیزمان ایران است.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: جوانان عزیز، امروز در کشور عزیزمان ایران بیش از ۲۰۰ هزار اشتغال در طول یک سال و نیم گذشته در اینترنت صورت گرفته، امروز حمل و نقل مردم و نقل و انتقال بارها در بسیاری از قسمت ها و ارتباطات آموزشی و بهداشتی مردم از طریق اینترنت هست، با مسدودسازی ما به جایی نمی رسیم؛ با فشار به نسل جوان، ما به جایی نمی رسیم؛ البته باید خبر رسان های داخلی خودمان را تقویت کنیم و این حرف، حرف به حقی هست، ما باید آنچه ایرانی است حتی در اینترنت باید آن را تقویت کرد ولی آیا می توان به نام تقویت فضای ایرانی، مردم را از ارتباطات و مشاغل محروم کرد؟ این کار ممکن نیست.

وی ادامه داد: ما باید به سمت قدرت کشور عزیزمان ایران حرکت کنیم، امروز قدرت کشور عزیزمان ایران در سایه به دست آوردن وقت هایی است که اگر امروز آن وقت ها را به دست نیاوریم، فردا دیر شده است هست، ما در دنیای مسابقه با همسایگان و شرق و غرب دنیا هستیم و نیازمند به یک اقتصاد توانمند و نیرومند هستیم، ما نیازمند به یک قدرت صنعتی و دانش بنیان هستیم، ما باید خودکفا شویم در بسیاری از زمینه ها، ولی آیا می توانیم از ارتباط با دنیا خودمان را محروم کنیم؟ بدانید در دنیای امروز با انزوا و جدایی از دنیا نمی توانیم به همه آرزوهای خود دست یابیم حتی اگر می خواهید فرهنگ اسلامی و اهل بیت(ع) را به افکار عمومی دنیا صادر کنید چگونه می خواهید این کار را صورت دهید؟ تعامل سازنده با دنیا را می خواهیم ولی زیر بار حرف زور و غیرمنطقی از طرف هر قدرت و ابرقدرتی باشد نخواهیم رفت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه برجام به عنوان یک قرارداد بین المللی مظهر دیپلماسی ملت کشور عزیزمان ایران است و قابل عوض کردن نخواهد بود، افزود: آن هایی که فکر می کنند با زور و فشار و ترساندن ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران را تسلیم می کنند، اشتباه می کنند، در مقاطع متفاوت در برابر حرف زور دیگران ایستاده ایم و امروز نیز خواهیم ایستاد. ما به دنیا بارها گفته ایم به دنبال سلاح هسته ای نیستیم، به علت اخلاق مان، دین مان و فتوای رهبری مان دنبال سلاح نیستیم، نگوئید جلوی کشور عزیزمان ایران را می گیریم، شما نمی توانید، آنچه جلوی ما را گرفته، اخلاق و ایمان و اسلام مان هست، اگر سلاح هسته ای نمی سازیم به خاطر دین مبین اسلام و فتوای اندیشمندان و رهبر دینی ماست نه به خاطر فشار شما، ما تکنولوژی صلح آمیز هسته ای را نگه خواهیم داشت و از علوم هسته ای جهت برق، کشاورزی، بهداشت و درمان مان استفاده می کنیم.

وی گفت: ما به دنبال ترساندن دنیا و منطقه نیستیم و شما هم بدانید نمی توانید ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران را ترساندن کنید، مردم ما هشت سال در دفاع مقدس ایستادند، این مردم قهرمان نیشابور، برونسی ها و شوشتری ها را در میدان جنگ و جهاد داشتند و دارند، ما در مسیر منطق و استدلال هستیم ولی اگر می خواهیم در سیاست و سیاست خارجی و اقتصاد و خودکفایی موفق شویم، امروز روز وحدت و اتحاد و همبستگی و برادری همه ماست؛ سخنان مان را به صورت منطقی و بیان آشکار بگوئیم، سلایق متفاوت را می پذیریم، به اقوام متفاوت ایرانی و به همه مذاهب و اقوام و گویش ها و زبان ها افتخار می کنیم ولی افتخار مهم ما اسلام است و ایران.

حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: ما در مسیر ایستادگی و قدرت ملی و در مسیر تحول و پیشرفت، دست به دست هم این مسیر را ادامه خواهیم داد، ما باید با مردم مان صمیمانه و دوستانه و با منطق و استدلال آن ها را در یک مسئله ای قانع کنیم، لجبازی با مردم نهایتش به ضرر کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: دولت دوازدهم در برابر انواع فشارها ایستادگی خواهد کرد و به عهدی که بستیم وفاداریم، اگر گفتیم مسیر پیشرفت جهت کشور، این مسیر را ادامه می دهیم، منطق ما روشن است و می خواهیم مردم ما در زحمت نباشند و مردم ما در رفاه باشند، اسلام، این انقلاب، مشکل و زحمت مردم را نمی خواهد؛ دین ما دین ساده و دین منطقی است و دینی است که هم دنیا دارد و هم آخرت؛ بنابراین با کمک هم در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور حرکت می کنیم.

رئیس جمهور بیان کرد: امسال، سالی است که از نظر بارندگی به خاطر کمبود باران و خشکسالی باید همدیگر را در فصل تابستان کمک کنیم، به منابع آبی کمک کنیم، باید مسیر کشاورزی را متحول کنیم، خوشحالم که در استان خراسان رضوی ۳۴۰ هکتار از اراضی با کشت گلخانه ای امروز انجام می شود که ۲۰۰ هکتارش مربوط به دولت یازدهم است و امروز جهت سال های آینده ۵۰۰ هکتار دیگر را در این استان آماده کردیم، راهی جز این نداریم، باید کشاورزی و آبیاری را متحول کنیم.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه باید شرایط را جهت عبور از پرسشها فراهم کنیم و همه این ها در سایه وحدت و اتحاد، کار و تلاش و تلاش ممکن هست، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۲۴ هزار اشتغال تازه در خراسان رضوی ایجاد شده است که رقم قابل ملاحظه ای هست. مسیر امروز باید مسیر رونق اقتصادی و اشتغال جهت جوانان باشد. اگر می خواهیم مسیر ما پیشرفت کشور باشد، گفتمان مان را اقتصادی کنیم؛ با شعار اقتصادی پرسشها حل نمی شود، گفتمان ما تحول صنعت و کشاورزی و اقتصادی در این کشور باید باشد و حتما می توانیم در این مسیر پیروز باشیم.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | ایرانی | جوانان | اینترنت | اینترنت پرسرعت | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه